Tuesday 24 September 2013

Gambar Pegawai Wanita PEMANDU Bikini Dan Bersosial

Farah Intan, a Najib advisor who will ruin our nation if left unchecked.
Beberapa keputusan kerajaan yang agak kurang popular menjadi tanda tanya pelbagai pihak. Ada yang mempertikaikan PEMANDU itu sendiri yang tidak dapat melaksanakan portfolio yang diberikan.

Malah lebih teruk lagi apabila beberapa blogger membongkar pegawai-pegawai dalam PEMANDU itu sendiri tidak mempunyai kredibiliti sebagai seorang pegawai kerajaan malah terlalu muda dan lebih suka bersosial dengan gaji yang diterima.

Di bawah merupakan antara yang didedahkan oleh blogger The Unspinner:


The Unspinners ada mendedahkan senarai SEBAHAGIAN dari kakitangan PEMANDU.
Ini baru sebahagian kerana senarai penuh masih boleh diperolehi kerana ada ramai lagi konsultan luar yang dibawa masuk dimana ada antara mereka adalah budak kucirat baru kerja dua tiga tahun dah diberi gaji pangkat Jusa C dan travel naikk Business Class.

Kalau nak turunkan subsidi, kerajaan perlu turunkan subsidi gaya hidup untuk mereka-mereka ini yang menerima gaji berlebihan dari keupayaan dan pengalaman sebenar.

Dari senarai seramai 17 itu, 9 cina, 6 melayu dan 2 India. Kami tak timbulkan isu kaum tapi agak-agak dari 17 cina itu, ada 10 tak undi BN untuk mereka jadi penasihat dan merangka polisi kerajaan?

Dari 6 Melayu itu pun, rupanya tak boleh diharapkan mereka ini benar-benar membantu kerajaan dan menjaga kepentingan orang Melayu.


Baca lanjut di The Unspinner
Share:

0 comments:

Post a Comment

Facebook