Friday 18 October 2013

Nasha Aziz dipeluk INTIM lelaki


Melihat kepada susuk tubuh wanita yang terdapat didalam gambar yang diberikan kepada kami ianya persis milik seorang model jelita dan juga selebriti tanah air yang sangat dikenali iaitu Nasha Aziz.
Figura yang kini berusia lewat 41 tahun ini diketahui ramai sebagai seorang yang masih solo. Bererti tidak mempunyai kekasih hati mahupun suami. itu yang kami dengar kira kira pertengahan tahun 2012 sewaktu ditemui pada satu sidang media.

Tidak silap kami juga Nasha pada ketika itu mengakui hubunganya dengan seorang jejaka bernama Nur Iman Tang sudah menemui titik nohtahnya. Tapi Bagaimana pula pada ketika ini?

Menurut apa yang dimaklumkan kepada kami, gambar yang dilepaskan ini dirakamkan di Stadium Malawati S.Alam pada 31 Disember 2012 sempena Blackberry Music Mania bagi menyambut kedatangan tahun 2013.

Tidak pastilah pula jika lelaki didalam gambar yang lazat memeluk erat Nasha Aziz itu adalah kenalan rapat ataupun kekasihnya. Menurut apa yang disampaikan kepada kami lagi kemesraan mereka jelas dilihat sepanjang berada di dalam kawasan Stadium Malawati walaupun ada mata yang sesekali menjeling kearah tingkahlaku mereka, tapi masih tetap utuh berpelukan mesra.

Jika benar lelaki didalam gambar ini adalah teman yang istimewa buat Nasha Aziz suka kami ucapkan semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. Tapi jika wanita ini bukan Nasha Aziz maka Dukacita kami melaporkan kepada anda.


Share:

0 comments:

Post a Comment

Facebook