Wednesday 22 January 2014

Nicole Kidman Pose Tanpa Bra Di Iklan Terbaru Jimmy Choo



Nicole Kidman masih menjadi bintang iklan label sepatu Jimmy Choo. Kali ini untuk mempromosikan koleksi musim panas 2014, Nicole berpose seksi hanya mengenakan underwear dan blazer tanpa bra.

 Bintang filem yang memenangi  Oscar itu tampak diambil gambar dengan berbaring. Dia mengenakan blazer yang dibiarkan terbuka sehingga dadanya yang tidak dilindungi bra kelihatan. Bahagian bawah tubuhnya hanya ditutupi underwear berwarna nude. Dalam posenya, Nicole dilihat memegang beg dari kulit ular phyton di tangan kanannya. Kedua kakinya yang jenjang kelihatan dihiasi koleksi kasut terbaru Jimmy Choo, high heels berwarna oren.



Masih sambil berbaring, pose topless lain juga dilakukan Nicole untuk iklan spring / summer 2014 daripada Jimmy Choo. Pada gambar  itu, isteri pemuzik Keith Urban tersebut sama sekali tidak mengenakan busana apa-apa untuk menutupi tubuhnya. Dadanya yang terbuka dia tutupi dengan koleksi beg berwarna neon karya pereka keturunan Malaysia-China tersebut.


 Pada foto ini Nicole mengenakan dress mini hitam yang mempunyai belahan dada rendah. Dia kembali berpose sambil memegang beg yang diperbuat daripada kulit ular python. Sementara kakinya tampak dihiasi high heels berbahan suede dengan detail gangsa di bahagian pergelangan kaki.

Sumber: wolipop.detik.com

Share:

0 comments:

Post a Comment

Facebook