Wednesday 29 January 2014

Pencuri Potong Kemaluan kerana 'CEMBURU'

Stolen Member

Feil Lin, 41, yang berasal dari kampung Niqiao berdekatan Kota Wenling, memberitahu polis yang dia sedang tidur apabila seorang pencuri memecah masuk ke dalam biliknya, menutup mukanya dengan sebuah beg dan memotong kemaluannya.
“Mereka meletak sesuatu di kepala saya dan membuka seluar saya sebelum mereka berlari keluar,” kata Lin. “Saya terlalu terkejut saya tidak merasa apa-apa, kemudian saya terlihat saya sedang berdarah dan Kemaluan saya telah hilang.”


Polis percaya yang penyerang itu cemburu dengan beberapa wanita yang pernah mempunyai hubungan dengan Lin. Walaupun begitu, lin telah menafikan mempunyai hubungan dengan sesiapa.
Pihak pasukan kecemasan telah mencari kemaluan Lin di semua tempat, tetapi mereka tidak menemui apa-apa. Walaupun sekarang Lin tidak dapat kembali kemaluannya mereka masih lagi mencari si pelaku yang memotong kemaluan Lin.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Facebook