Sunday 9 February 2014

Permainan Flappy Bird Buat Pemain Bunuh Diri !



Pencipta Flappy Burung mengumumkan beliau akan menghapuskan permainan mudah alih popular kerana ia telah ' hancur kehidupan mudah beliau '

Menurut laporan , permainan ini telah dimuat turun lebih daripada 50 juta kali. Walaupun Apple telah disambut peningkatan permainan, dengan akaun rasmi Twitter App Store Tweeting skor sebanyak 99 awal minggu ini

Keputusan Nguyen untuk mengeluarkan app datang selepas satu siri tweet menjelaskan kekecewaan beliau dengan permainan.

"Saya boleh memanggil ' Flappy Burung ' satu kejayaan saya. Tetapi ia juga runtuhan kehidupan ku. Jadi sekarang saya tidak suka , "katanya menulis sebarang tweet awal hari ini.

Awal minggu ini dia telah menulis " orang akhbar boleh overrating kejayaan permainan saya. Ia adalah sesuatu yang saya tidak mahu . Sila berikan saya damai. "

Nguyen berkata langkah itu mempunyai apa-apa kaitan dengan apa-apa tuduhan mengenai persamaan apl untuk permainan mudah alih sedia ada , Piou Piou vs Cactus , sambil menambah : "Ia tidak apa-apa yang berkaitan dengan isu-isu undang-undang. Saya tidak boleh menyimpan lagi. Saya juga tidak menjual ' Flappy Burung ', sila jangan tanya . Dan saya masih membuat permainan. "
Share:

0 comments:

Post a Comment

Facebook