Tuesday 4 February 2014

Wanita China Ditimbus Simen hidup-hidup!

dikubur hidup2


Seorang wanita di China telah ditimbus hidup-hidup oleh seorang lelaki yang juga seorang buruh kasar selepas mereka bertengkar.
Pertengkaran berlaku di kawasan luar rumah wanita tersebut, dipercayai disebabkan wanita tersebut tidak puas hati dengan lelaki itu yang mahu menyemen beberapa bahagian kawasan halaman rumahnya.


Wanita tersebut kemudian dilihat menjerit ke arah lelaki itu, bengang dengan sikapnya yang degil, lelaki itu meluru ke traktor yang membawa semen, lantas memajukan traktornya ke arah kawasan tersebut.
Wanita itu kemudiannya, tekad tidak mahu kalah, dia berdiri di depan traktor untuk menghalang, tetapi malang bagi wanita tersebut, lelaki itu tidak berhenti, dan melanggar wanita tersebut sehingga jatuh, sebelum menyeman wanita itu hidup-hidup.
Apa yang teruk ialah, orang ramai yang berada di sekeliling tidak membantu wanita tersebut, mereka hanya melihat, seakan-akan itu adalah satu hiburan, walaupun pihak polis tiba di tempat kejadian beberapa minit kemudian, kumpulan anggota polis itu tidak melakukan apa-apa selain melihat keadaan wanita tersebut dan beredar dari tempat kejadian.
Akhirnya apabila ambulan tiba, wanita itu diselamatkan, dan dia disahkan tidak terkorban di dalam insiden yang tidak berperikemanusiaan itu.
Share:

0 comments:

Post a Comment

Facebook