Wednesday 10 June 2015

Miley Cyrus Dedah Diri Biseksual Ketika Berumur 14 Tahun


MASIH lagi hangat menjadi bualan, gambar terbaru Miley Cyrus yang tampil berbogel untuk majalah Paper kini menjadi perbandingan dengan bintang sensasi yang juga pernah berbogel untuk majalah itu, Kim Kardashian.
Mungkin Kim Kardashian jauh lebih seksi dengan potongan badan yang mantap, namun kehadiran Miley dalam majalah sensasi itu lebih unik dengan warna-warni yang ada pada tubuh badannya.
Tidak cukup dengan gambar sensasinya, Miley menghangatkan lagi keadaan dengan membuat pendedahan mengenai identitinya sebagai seorang biseksual kepada ibunya ketika berumur 14 tahun.

Dia memberitahu ibunya perkara itu semasa dia masih lagi terkenal dan popular sebagai Hannah Montana.
“Saya masih ingat, saya beritahunya mengenai perasaan saya terhadap perempuan sangat berbeza. Dia tanya apa maksud saya dan saya cakap saya suka perempuan sama seperti saya suka lelaki.
“Ianya sangat sukar untuk ibu saya faham dan dia tidak mahu saya dikritik dan tidak mahu saya ke neraka namun saya meminta dia untuk menerima saya seadanya,” kata Miley dalam sesi temubual untuk majalah itu.

Dia juga menyatakan dirinya kini bersikap terbuka dan menerima apa sahaja jenis hubungan yang mengizinkan asalkan tidak melibatkan haiwan. 

SUMBER: PAPER MAGAZINE
Share:

0 comments:

Post a Comment

Facebook