Monday 30 September 2013

Punca Kenapa Rozita Che Wan Suka Pakai Ketat-Ketat


Penampilan Rozita Che Wan yang seringkali seksi dan menggiurkan membuatkan dirinya tidak pernah lekang daripada mendapat kutukan dan kritikan peminat di laman sosial.
Pada usia Rozita yang sudah mencecah usia awal 40-an, bentuk badannya tentang langsing dan cantik dipandang. Jadi tidak hairanlah jika ramai jejaka di luar sana termasuk kalangan artis lelaki turut tertarik dan terpikat dengan pelakon jelita itu.

Ekoran terus menerus dihentam masyarakat, kekasih kepada Zain Saidin itu akhirnya tampil membuat penjelasan sebenar mengapa dirinya sangat cenderung untuk memakai baju, gaun dan seluar ketat.

Menurutnya, cara pemakaian tersebut akan membantu dirinya mengesan tanda-tanda awal kegemukan dan seterusnya mengawal cara pemakanannya dari segi kuantiti, dipetik dari mstar online .

"Sebenarnya dari dahulu lagi saya suka memakai baju-baju yang mengikut tubuh badan. Memakai baju-baju ketat dapat memudahkan kita kesan kegemukan kita."
"Dan bila kita pakai baju ketat, ia sekali gus membuatkan kita berdisiplin dalam pemakanan dan hanya memakan makanan dalam jumlah sedikit agar perut tidak nampak menggelebeh."
Share:

0 comments:

Post a Comment

Facebook