Saturday, 11 January 2014

Panas - Gambar Budak Sekolah Rendah Cium MULUT !


Aduh… apa nak jadi dengan budak-budak sekarang?

Umur baru putik jagung dah pandai tangkap gambar berpeluk bercium dengan kekasih kemudian muatnaik di laman Facebook.

Aksi ini disokong pula kawan-kawan lain yang menyifatkannya tindakan sweet dan buat mereka cemburu.


Kalau umur macam ini dah pandai berkucupan depan orang tak taulah apa lagi yang bakal dibuat kat belakang.

Ibu bapa, tolonglah pantau anak-anak anda dan periksa laman sosial mereka selalu.
Silap-silap bila tengok Facebook anak anda, sakit jantung dibuatnya!

1 comments:

Mak bapak nak beranak sebab tak boleh sekat zuriat. Haram kononnya. Pastu takde masa dan tak cukup pendapatan, jadi dua-dua kena kerja.Tinggal la anak kecik2 umur gini kat rumah sendirian, buat la apa mereka suka, tengok apa mereka suka di internet...di tirunya lah! Ramai sangat ibubapa bekerja dan tinggalkan anak sendirian dirumah zaman sekarang ni. Mana yg ada pembantu rumah pun, mana la indon nak ambik kisah pun.

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More