Wednesday, 15 January 2014

Panduan Seks Kali Pertama Yang Anda Patut Tahu!


Bagi lelaki yang tidak pernah melakukan hubungan seks dan ingin lakukannya buat kali pertama dengan isteri anda, anda jangan risau kerana artikel ini akan membantu anda.


Perkara pertama yang anda perlu lakukan ketika ingin melakukan hubungan seks buat kali pertama dengan isteri anda adalah senyum pada isteri anda. Seks adalah hubungan cinta antara anda berdua, jadi senyum akan berikan anda berdua ruang untuk membuang rasa gemuruh untuk melakukan hubungan seks buat kali pertama.
Fokuskan perasaan anda kepada menyayangi , membelai dan mengasihi isteri anda. Apabila rasa cinta menebal dalam diri anda, anda akan rasa yakin untuk lakukannya buat kali pertama.


Ketika ini, anda jangan gelojoh. Sebaliknya dengan tenteram anda mencium pasangan anda dan luaskan rabaan tangan anda ke seluruh tubuh pasangan anda. Seterusnya, anda lakukan apa sahaja yang anda mahu.

Ketika ingin bersetubuh, anda perlu berhati – hati ketika ingin memasukkan zakar anda ke dalam vagina isteri anda. Pastikan vagina isteri anda benar – benar bersedia untuk menerima kemasukan zakar anda. Tanda jelas vagina anda bersedia untuk menerima zakar anda adalah ia rasa basah dan isteri anda merayu meminta anda menyetubuhinya dengan cepat.

Seterusnya, anda dayung isteri anda dengan dayungan yang perlahan dan berhati – hati. Nikmati pengalaman pertama anda dengan sebaik – baiknya dan kenali tubuh pasangan anda dengan lebih mendalam.

Jika anda ingin memancutkan air mani, pastikan isteri anda sudah rasa orgasme. Jika dia belum capai orgasme, anda kawal diri anda dari memancutkan air mani. Jika isteri anda mencapai orgasme ketika anda sedang bersetubuh dengannya, andajangan cabut zakar dari vagina isteri anda. Biarkan ia berada di dalam vagina isteri anda dan teruskan dayungan apabila isteri sudah pulih dari rasa orgasme dan mula rasa berahi.


Akhiri hubungan seks dengan memancutkan air mani anda ke dalam vagina isteri anda. Ucapkan terima kasih pada isteri anda. – Kuat Batin

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More