Wednesday 15 January 2014

Tembak Mati Jiran Kerana Perbalahan Tahi Anjing !



Unker Chung Kim (76) didapati bersalah oleh mahkamah Texas khamis lalu atas kesalahan membunuh dua orang jiran beliau Febuari tahun lalu. Chung Kim dikatakan hilang sabar dengan perangai jiran beliau Michelle Jackson (31) dan Jamie Stafford (31) yang membiarkan anjing peliharaan mereka untuk membuang najis di balkoni. Selepas itu pasangan ini dengan selamba menyapu tinjaan anjing mereka ke bawah dan mengotori balkoni milik Chung Kim. Michelle dan Jamie dikatakan melakukan tabiat kotor ini selama berbulan lamanya sehingga Chung Kim hilang sabar. 

Beliau mengaku hilang pertimbangan dan membunuh jiran beliau. Pakcik tua ini walaubagaimanapun mendakwa beliau tidak ingat langsung apa yang beliau lakukan pada hari tersebut. Mahkamah mendapati beliau bersalah tetapi masih belum menjatuhkan hukuman ke atas beliau. Hukuman paling berat yang boleh diterima beliau ialah penjara seumur hidup tanpa peluang untuk mendapatkan parol. 



Jadi ingatkan rakan-rakan janganlah jadi jiran yang perangai macam tinja. Mungkin jiran anda akan hilang kawalan diri seperti Butterfingers dan menembak anda sehingga mampos. On a side note we have a neighbour yang suka campak tuala wanita dan lampin bayi ke bawah. Bangun pagi nampak pad berdarah dan pampers penuh tahi di parking lot. Dirty motherfuckers are everywhere. Nasib baik Malaysia tak ada pistol!
Share:

0 comments:

Post a Comment

Facebook