Friday 7 February 2014

27 Gambar Sekitar Pusingan Akhir [FINAL] Maharaja Lawak Mega 2013



SHAH ALAM: Kumpulan pelawak, Sepahtu yang dianggotai Mohd Nadzri Zainal Abidin, Shahmira Muhamad dan Rahim Mat Ali dinobatkan sebagai juara program realiti Maharaja Lawak Mega (MLM) 2013 menewaskan empat peserta lain, pada pentas akhir program yang berlangsung di Stadium Malawati, di sini, malam tadi.


Persembahan lawak yang bertemakan muzikal dan bebas itu melayakkan mereka membawa pulang hadiah wang tunai bernilai RM500,000 dan trofi.

Manakala, tempat kedua dimenangi kumpulan Shiro yang dianggotai Shahrol Azizie Azmi dan Mohamad Hanffi Razak yang memenangi hadiah RM250,000 beserta trofi. 


Tempat ketiga dimenangi Bocey (Muhamad Fadzlie Mohd Nizam, Mohd Nasir Hamzah dan Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Ridzuan) yang menerima hadiah RM150,000 serta trofi. Tempat keempat dan kelima dimenangi kumpulan Jambu (Zamatul Amri Zakaria dan Yussry Edoo) dan Ahmad Nabil Ahmad masing-masing membawa pulang RM50,000 dan RM15,000 berserta trofi.

Sementara itu, Bocey dipilih sebagai kumpulan terbaik pada final Maharaja Lawak Mega 2013.

Program yang diadili juri tetap, Datuk Yusof Haslam, Luna Maya, Sheikh Haikel dan Nora Danish sebanyak 70 peratus itu turut diadili penonton melalui undian SMS sebanyak 30 peratus.


Hadiah disampaikan Ketua Saluran Premium Astro, Nizam Sani dan Naib Presiden Bahagian Perniagaan Melayu Astro, Khairul Anuar Salleh.

Kredit Foto Kepada ROTIKAYA.COM






















Share:

0 comments:

Post a Comment

Facebook